20 Mayıs 2016 Cuma

ÇÖL KRALİÇESİ



Ben filmde nemi gördüm? Kocaman bir kadın, başarı, azim, yumuşak güç. Durdum düşündüm bir kadın olarak ben bu kadarını yapabilir miyim ? Asla demiyim ama yapamam. Bu bir hikaye bu bir film işte böyle bir kadın olamaz diye avuttum kendimi ama bu film, hikaye değil gerçekmiş meğer. Gertrude Bell. Oxford Universitesini birincilikle bitirmiş bir kadın. Varmış evet...Hikaye değil gerçekmiş. Bir kadın isterse neler yaparmış bakın,Ne sınır ne yabancı ne de çöl. Hiç bir şey dinlemeden istediği her şeye yetişen ve sahip olan bir kadın. Aslında kadın olarak gurur duyarak yazıyorum bunları. Meğer ne çok şey yapabilirmişim,meğer ne kadar siyah beyaz geçiyormuş zamanım. Şimdiye kadar yaptığım ve de yapmadığım şeyler hep boşmuş. Zor değil sadece inanmak gerek yapmak istediğimiz her şeye. O bir kadın,o bir başarı. Bence bizim içinde geç değil. O çöl kraliçesi olmuşsa bizde prenses ola biliriz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder